Všeobecné obchodní podmínky

  1. Všeobecná ustanovení:

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Dodavatelem (viz definice níže) provozujícím e-shop na internetových stránkách https://www.zafido-eshop.cz/ (dále jen „E-shop“) a Zákazníkem (viz definice níže). VOP tvoří součást kupní smlouvy mezi Dodavatelem a Zákazníkem o prodeji zboží (dále jen „Zboží“) uzavřené zejména prostřednictvím E-shopu, popřípadě jiným způsobem předvídaným těmito VOP (dále jen „Smlouva“). Odchylná ujednání ve Smlouvě mají před zněním těchto VOP přednost.

Dodavatelem se rozumí společnost ZAFIDO s.r.o., IČ: 01548204, se sídlem U plynárny 1455/70, Michle, 101 00 Praha 10, vedená u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 207564.

Dodavatel má provozovny na následujících adresách:

- Kutnohorská 429/2, Praha 10 - Dolní Měcholupy, 109 00

- Siřejovice 20, 410 02, Lovosice

Dodavatele je možno kontaktovat na tel. č.: 607651889 a emailu: opletal.p@zafido.cz

Zákazníkem se rozumí osoba potvrzující tyto VOP. Je-li Zákazníkem člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Dodavatelem nebo s ním jinak jedná, je tento Zákazník spotřebitelem (dále jen „Spotřebitel“). Uvede-li Zákazník při vyplnění objednávky své identifikační číslo (IČ, IČO), má se za to, že není Spotřebitelem.

Zákazník souhlasem s VOP potvrzuje, že je starší 18 let. V opačném případě je povinen nahradit Dodavateli škodu, kterou mu uvedením nepravdivé informace způsobí.

  1. Uzavření smlouvy:

Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

K uzavření Smlouvy musí Zákazník vytvořit objednávku prostřednictvím objednávkového formuláře dostupného na E-shopu (dále jen „Objednávka“). Při zadávání Objednávky Zákazník nejprve vybere Zboží kliknutím na příslušné tlačítko „Koupit“ a následně po přesměrování do objednávkového formuláře zvolí množství Zboží, vybere způsob dopravy a platby a vyplní své identifikační a kontaktní údaje. Registrovaný a přihlášený Zákazník nebo zákazník přihlášený přes mojeID je vždy povinen zkontrolovat správnost a pravdivost předvyplněných identifikačních a kontaktních údajů. Zákazník může kontrolovat a měnit údaje zadané v Objednávce až do jejího dokončení.  Zákazník je povinen uvést v Objednávce pravdivé údaje, jinak odpovídá Dodavateli za způsobenou škodu.

Před dokončením Objednávky musí Zákazník zatrhnout políčko vyjadřující souhlas s VOP a srozumění s podmínkami ochrany osobních údajů, jinak nelze Objednávku dokončit. Po splnění všech výše popsaných kroků Zákazník Objednávku dokončí kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Dokončením Objednávky se Zákazník zavazuje k úhradě platby za Objednávku a převzetí Zboží.

V některých případech Dodavatel umožňuje na nákup Zboží využít Dodavatelem vydaný slevový kupon nebo dárkový šek. Pro uplatnění kuponu nebo šeku musí Zákazník vyplnit údaj o kuponu nebo šeku do předem určeného pole v rámci objednávkového formuláře. Zákazník je povinen před dokončením Objednávky zkontrolovat propsání kuponu či šeku do ceny Objednávky.

Okamžikem doručení Objednávky Dodavateli vzniká Smlouva. Neprodleně po obdržení Objednávky zašle Dodavatel Zákazníkovi potvrzení o obdržení Objednávky na e-mailovou adresu, kterou Zákazník uvedl v Objednávce. Přílohou potvrzení Objednávky jsou VOP, se kterými Zákazník vyslovil souhlas. Má se za to, že pokud Zákazníkovi potvrzení nepřišlo, Objednávka nebyla Dodavateli doručena, a tedy nedošlo k uzavření Smlouvy.

Dodavatel není povinen dodat Zákazníkovi Zboží dle uzavřené Smlouvy v případě, kdy:

  1. Dodavatel nemůže Objednávku předpokládaným způsobem splnit (například zjistí, že objednané Zboží není dostupné).
  2. V rámci E-shopu nebo v Objednávce je uvedena zjevně chybná cena. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například situace, kdy je cena o více než 50 % nižší oproti obvyklé ceně u jiných prodejců nebo kdy chybí či přebývá cifra.

Dodavatel může ve výše popsaných případech dle své volby odstoupit od Smlouvy, nebo zaslat Zákazníkovi bez zbytečného odkladu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Smlouvy a nová Smlouva nahrazující původní Smlouvu je v takovém případě uzavřena potvrzením zaslaným Zákazníkem na e-mailovou adresu Dodavatele. Jestliže se strany nedohodnou na nové Smlouvě, resp. Dodavatel do pěti pracovních dnů od odeslání pozměněné nabídky neobdrží potvrzení Zákazníka, je Dodavatel oprávněn od původní Smlouvy odstoupit.

Dodavatel v souladu s § 1826 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“) uvádí, že Objednávka, na jejímž základě byla uzavřena Smlouva, bude u Dodavatele uložena v elektronické formě. Zákazníkovi není tento elektronický archiv Dodavatele přístupný.

Ve výjimečných případech se mohou strany dohodnout i na jiném způsobu uzavření Smlouvy, než je výslovně popsán v těchto VOP.

  1. Zákaznický účet:

Dodavatel umožňuje Zákazníkovi založení zákaznického účtu na základě registrace (dále jen „Zákaznický účet“). Zákaznický účet je účet zřízený na základě Zákazníkem sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a omezené uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv. Zákaznický účet je Zákazníkovi přístupný po přihlášení na stránce E-shopu.

Při registraci je Zákazník povinen uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat, zejména pokud činí Objednávku. Údaje uvedené v Zákaznickém účtu bude Dodavatel považovat za správné a závazné. Zákaznický účet je osobní a Zákazník není oprávněn umožnit jeho využívání třetím osobám.

Přístup k Zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat o přístupových údajích mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde ke zneužití přístupových údajů, nenese za to Dodavatel žádnou odpovědnost.

Dodavatel může Zákaznický účet zrušit, a to zejména v případě, když jej Zákazník více než 24 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy Zákazník poruší své povinnosti dle Smlouvy.

Zákaznický účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

  1. Dodání a doprava zboží:

Zboží je Zákazníkovi podle jeho volby dodáno:

  1. na vybranou adresu v České republice uvedenou v Objednávce, nebo
  2. osobním odběrem v jedné z provozoven Dodavatele v Praze nebo Siřejovicích

Doručení Zboží mimo Českou republiku je možné jen po výslovné předchozí dohodě s Dodavatelem.

Zákazník má možnost volby způsobu dodání Zboží při tvorbě Objednávky, není-li dále uvedeno jinak. Náklady na dopravu Zboží nese Zákazník. Konkrétní výše nákladů na dodání Zboží je uvedena v Objednávce a též v této záložce E-shopu: https://www.zafido-eshop.cz/Moznosti-dopravy-a4_1.htm. V případě rozporu mezi podmínkami dopravy uvedenými v Objednávkovém formuláři a podmínkami uvedenými v sekci E-shopu dle předchozí věty mají vždy přednost podmínky uvedené v Objednávkovém formuláři.

V případě, že je z důvodu nestandardních vlastností či hmotnosti Zboží třeba sjednat se Zákazníkem dopravu a její cenu individuálně, Dodavatel bude za tímto účelem Zákazníka po uzavření Smlouvy kontaktovat (zejména e-mailem či telefonicky). V případě, že se strany do 5 dnů od uzavření Smlouvy nedohodnou na individuálních podmínkách dopravy, může kterákoli se stran od Smlouvy odstoupit.

V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku Zákazníka mimo Dodavatelem nabízených volitelných způsobů dopravy, nese Zákazník riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

Je-li Zákazníkovi individuálně nabídnuto dodání přímo Dodavatelem či smluvním partnerem Dodavatele a Zákazník tento způsob zvolí, a má-li být dle dohody Zákazníkovi Zboží složeno na Zákazníkem určené místo, pak toto místo musí být dobře přístupné a přístup k němu nesmí být po schodišti. Zákazník odpovídá za volbu místa složení, přičemž je povinen zejména dbát, aby místo nebylo vlhké, špatně odvětrané či nemělo jiné negativní dopady na Zboží.

Dodací lhůta činí ve smyslu § 2159 občanského zákoníku maximálně 30 dnů, obvykle však 5 dnů od provedení Objednávky Dodavatelem, nedohodnou-li se strany jinak. V případě platby předem na účet či v případě platby kartou online však tato lhůta počne běžet nejdříve v okamžiku obdržení platby Dodavatelem.

Zákazník je povinen převzít řádně dodané Zboží. Pokud Zákazník v rozporu se Smlouvou nepřevezme Zboží, je povinen uhradit Dodavateli náklady spojené s náhradním doručováním Zboží a/nebo s uskladněním Zboží ve smyslu § 2159 odst. 3 občanského zákoníku. Dodavatel je oprávněn vyžadovat zaplacení nákladů za opakované doručení předem. Dodavatel je v případě nevyzvednutí Zboží Zákazníkem oprávněn bez dalšího odstoupit od Smlouvy a započíst si proti pohledávce Zákazníka na vrácení ceny náklady za dopravu Zboží zpět do místa, odkud Dodavatel Zboží vypravil.

Zákazník je povinen při přebírání Zboží zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a jakékoli závady neprodleně oznámit dopravci a Dodavateli. Zákazník je povinen sepsat s dopravcem záznam, ve kterém uvede zjištěné závady a stav obalu. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Zákazník povinen Zboží od dopravce převzít.

Veškeré dodané Zboží je Zákazník povinen prohlédnout bezprostředně po doručení Zboží, nejpozději však do jednoho dne, a případné vady neprodleně oznámit Dodavateli. V případě osobního převzetí je Zákazník povinen veškeré Zboží prohlédnout ještě před převzetím Zboží, a v případě vad tyto neprodleně oznámit Dodavateli a Zboží nepřevzít.

Nebezpečí škody na Zboží (tj. odpovědnost za zničení, poškození či ztrátu Zboží) přechází na Zákazníka okamžikem převzetí Zboží nebo okamžikem, kdy měl Zákazník povinnost Zboží převzít, ale v rozporu se Smlouvou tak neučinil.

  1. Platba:

Společně s cenou Zboží je Zákazník povinen zaplatit Dodavateli náklady spojené s dodáním Zboží ve smluvené výši, jakož i případné náklady spojené se zvoleným způsobem platby ve smluvené výši.

Zákazník může zvolit mezi dostupnými způsoby platby, které jsou zveřejněné v Objednávkovém formuláři a též v této záložce E-shopu: https://www.zafido-eshop.cz/Platebni-metody-a4_2.htm. V případě rozporu mezi cenou uvedenou v Objednávkovém formuláři a cenou uvedenou v záložce E-shopu dle předchozí věty má vždy přednost cena uvedená v Objednávkovém formuláři.

V případě platby v hotovosti je cena splatná při převzetí Zboží. V případě online plateb Zákazník postupuje podle pokynů příslušného poskytovatele online plateb. V případě platby bankovním převodem je cena splatná podle instrukcí sdělených Zákazníkovi Dodavatelem. Pokud Zákazník neuhradí cenu v Dodavatelem určené lhůtě, je Dodavatel oprávněn odstoupit od Smlouvy.

V případě bezhotovostní platby je závazek Zákazníka zaplatit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet Dodavatele. Dodavatel není povinen expedovat nebo předat Zboží před splněním závazku Zákazníka k úhradě ceny.

Zákazník souhlasí, že bude-li mu vystavena faktura, může mu být zaslána elektronicky, a to na e-mailovou adresu, kterou uvedl Zákazník při vyplnění Objednávky.

  1. Práva z vadného plnění:

Dodavatel v souladu s § 2161 občanského zákoníku odpovídá Zákazníkovi, který je Spotřebitelem, že Zboží při převzetí nemá vady, tedy zejména že Zboží:

 

  1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
  2. je vhodné k účelu, pro který ho Zákazník požaduje a s nímž souhlasí,
  3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

Má-li Zboží vadu, Zákazník může uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat Zboží), a to buď:

  1. elektronicky na e-mailovou adresu Dodavatele info@zafido.cz nebo
  2. osobně na provozovně Dodavatele v rámci otevíracích hodin uvedených na E-shopu, nedohodnou-li se strany jinak.

 

V reklamaci je třeba uvést identifikační údaje Zákazníka, včetně jeho kontaktního e-mailu, popis reklamovaného Zboží, důvod, pro který Zákazník Zboží reklamuje, a jaký způsob vyřízení reklamace Zákazník požaduje. O přijetí a vyřízení reklamace Zákazníka, který je Spotřebitelem, Dodavatel vždy vydá Zákazníkovi v souladu s § 19 zákona o ochraně spotřebitele písemné potvrzení, a to buď osobně v provozovně Dodavatele nebo elektronicky na e-mail Zákazníka.

 

Zákazník, který je Spotřebitelem, může v souladu s § 2165 odst. 1 občanského zákoníku vytknout vadu, která se na Zboží projeví v době dvou let od převzetí; při koupi použitého Zboží sjednávají strany podle § 2168 občanského zákoníku možnost pouze do 1 roku od převzetí. Je-li Zákazník Spotřebitelem a projeví-li se vada Zboží v průběhu 1 roku od jeho převzetí, má se podle § 2161 odst. 5 občanského zákoníku za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha Zboží nebo vady vylučuje; tato doba neběží po dobu, po kterou Zákazník nemůže Zboží užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

 

Má-li Zboží vadu, může Zákazník, který je Spotřebitelem, požadovat podle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku její odstranění, a to dle své volby buď dodáním nového Zboží bez vady nebo opravou Zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. Zákazník může dále ve smyslu § 2171 občanského zákoníku požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud:

  1. Dodavatel vadu odmítl odstranit, nebo ji neodstranil v souladu se zákonem,
  2. se vada projeví opakovaně,
  3. je vada podstatným porušením Smlouvy, nebo
  4. je z prohlášení Dodavatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Zákazníka. 

Zákazník, který není Spotřebitelem, může vytknout vadu, kterou má Zboží při převzetí Zákazníkem, nejpozději do 3 dnů od převzetí Zboží. Práva z vadného plnění Zákazníka, který není Spotřebitelem, se řídí zejména úpravou podle § 2106 a § 2107 občanského zákoníku.

Zákazník nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Zboží nevýznamná. Právo z vadného plnění Zákazníkovi nenáleží, pokud Zákazník vadu sám způsobil. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

Dodavatel rozhodne o reklamaci bez zbytečného odkladu a vyřídí ji do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty může Zákazník, který je Spotřebitelem, od Smlouvy podle § 19 odst. 4 zákona o ochraně spotřebitele odstoupit, případně požadovat přiměřenou slevu.

Pokud je reklamace oprávněná, náleží Zákazníkovi podle § 1924 občanského zákoníku náhrada účelně vynaložených nákladů. Účelně vynaložené náklady je Zákazník povinen Dodavateli prokázat a uplatnit bez zbytečného odkladu po vyřízení reklamace. V případě odstranění vady dodáním nového Zboží je Zákazník povinen původní Zboží vrátit, přičemž náklady na vrácení nese ve smyslu § 2109 občanského zákoníku Dodavatel.

Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a v případě Zákazníka Spotřebitele § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále také jako „ZoOS“).

  1. Právo Spotřebitele na odstoupení od smlouvy:

Tento článek VOP se uplatní pouze ve vztahu k Zákazníkovi, který je Spotřebitelem.

Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, jak tento den vyplývá z těchto VOP.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od Smlouvy informovat Dodavatele formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb). Spotřebitel je pro takové odstoupení oprávněn použít vzorový formulář, který tvoří přílohu č. 1 těchto VOP, není to však jeho povinností.

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od Smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od Smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Není-li dále určeno jinak, pokud odstoupí Spotřebitel od Smlouvy, vrátí mu Dodavatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu došlo oznámení Spotřebitele o odstoupení od Smlouvy, všechny platby, které Dodavatel od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání Dodavatelem nabízený).

Pro vrácení plateb použije Dodavatel stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitel výslovně neurčí jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

Spotřebitel je povinen Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od Smlouvy, zaslat zpět nebo je předat na adrese některé z provozoven Dodavatele. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Spotřebitel odešle Zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Spotřebitel ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání se Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží. Dodavatel je oprávněn započíst způsobenou škodu za snížení hodnoty Zboží, resp. její náhradu, proti pohledávce Zákazníka na vrácení ceny.

V případě, že Zákazník nakoupil Zboží jako jeden balíček tvořený sice vícero kusy Zboží, avšak prodávaný jako nedělitelný celek za jednu cenu, nebo pokud k zakoupenému Zboží Zákazník získal od Dodavatele dárek, je Zákazník povinen při odstoupení od Smlouvy vrátit vše, co mu bylo takto jako jeden celek dodáno. V opačném případě je Dodavatel oprávněn započíst si náhradu škody způsobené nevrácením části celku proti pohledávce Zákazníka na vrácení ceny.

Spotřebitel nemůže odstoupit od Smlouvy v případech uvedených v ustanovení § 1837 občanského zákoníku (například při dodávce Zboží vyrobeného podle požadavků Zákazníka nebo přizpůsobeného jeho potřebám; při dodávce Zboží, které podléhá rychlé zkáze; při dodávce Zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej Spotřebitel porušil).

  1. Odstoupení od smlouvy ze strany Dodavatele:

Dodavatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případech stanovených těmito VOP. Dodavatel je rovněž oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě, kdy je zjevné, že Zákazník uvedl v Objednávce záměrně nesprávné informace. Ujednání těchto VOP nemá vliv na možnost Dodavatele odstoupit v také případech, kdy tak stanoví zákon.

V případě Zákazníka, který není Spotřebitelem, je Dodavatel oprávněn od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

O odstoupení informuje Dodavatel Zákazníka na e-mailovou adresu, kterou Zákazník uvedl v Objednávce, a pokud již Zákazníkovi bylo plněno, vrátí peněžní prostředky Zákazníkovi stejným způsobem, jakým je přijal, a to do 14 dnů od oznámení o odstoupení od Smlouvy.

  1. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů a stížnosti:

Zákazník, který je Spotřebitelem, má podle § 20d a násl. ZoOS právo na mimosoudní řešení sporu ze Smlouvy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (tedy orgánem, který takový spor je oprávněn řešit) je ve smyslu § 20e písm. d) ZoOS Česká obchodní inspekce. Internetová adresa České obchodní inspekce je http://www.coi.cz/.

Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

Kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2. Internetová adresa Evropského spotřebitelského centra Česká republika je http://www.evropskyspotrebitel.cz.

Zákazník, který je Spotřebitelem, se může se svými stížnostmi obrátit podnětem či jiným způsobem stanoveným právními předpisy za podmínek stanovených právními předpisy na Českou obchodní inspekci, případně na další orgány dohledu nebo státního dozoru. Každý Zákazník má právo obrátit se se svou stížností též na Dodavatele, a to bez dalších podmínek na e-mailovou adresu opletal.p@zafido.cz.

  1. Společná ustanovení:

Veškeré loga, obrázky, fotky, popisky, texty atd. jsou duševním vlastnictvím Dodavatele a nikdo jich nesmí užít v rozporu s příslušnými zákonnými předpisy o ochraně duševního a průmyslového vlastnictví.

Strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty. Zákazník doručuje Dodavateli korespondenci na e-mailovou adresu Dodavatele uvedenou v těchto VOP. Dodavatel doručuje Zákazníkovi korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce nebo v jeho Zákaznickém účtu.

Veškerá ujednání mezi Dodavatelem a Zákazníkem se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky.

Dodavatel není ve vztahu k Zákazníkovi vázán žádnými speciálními kodexy chování. Informace o zpracování a ochraně osobních údajů Zákazníka jsou uvedeny v dokumentu „Podmínky ochrany osobních údajů“, který je dostupný na E-shopu.

Prodávající je oprávněn postoupit práva a povinnosti z těchto VOP či smluv vzniklých na jejich základě na třetí osobu, pokud tím nedojde ke zhoršení postavení Zákazníka. Zákazník s takovým postoupením výslovně souhlasí. Zákazník je oprávněn postoupit práva a povinnosti z těchto VOP či smluv vzniklých na jejich základě na třetí osobu jen se souhlasem Dodavatele.

Znění VOP může Dodavatel jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.

Přílohou VOP je vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy, který si můžete stáhout ZDE.

Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 6. 1. 2023

 

 

 

 

 

N2U0YzlmM