NOVINKY

arr3Zkrácená otevírací dobaMilí zákazníci,  od 18. 11. 2025 na obou našich prodejnách nastavujeme mimosezónní otevírací... arr3Navštivte novou prodejnu Zafido u Lovosic Otevřeli jsme pro Vás novou prodejnu v Siřejovicích u Lovosic. Zastavte se u nás!  Nakoupit na... arr3Otevírací doba o státních svátcích 2025Naše prodejny můžete navštívit i o vybraných státních svátcích. Datum Otevírací...

ZÁKAZNICKÁ PODPORA

+420 723 629 675

Po-Pá 8:00 - 16:00

info@zafido.cz

 

Jste realizační firma, zahradnictví,
e-shop, obec či květinářství?

Navštivte náš VELKOOBCHOD

nebo nás kontaktujte:

 +420 725 936 467

 obchod@zafido.cz

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 219 Kč
skladem > 5 ks
akce
Naše cena 379 Kč
skladem > 5 ks
akce
Běžná cena 69 Kč
Naše cena 25 Kč
skladem > 5 ks
akce

JAK NAKUPOVAT
Jak nakupovat

1. Výběr zboží:

Vyberte si produkt, který hledáte, a vložte požadovaný počet kusů do košíku. Můžete využít kategorie v levém vertikálním menu nebo hledat pomocí fulltextového vyhledávání. Počet objednaných kusů lze upravit i přímo v košíku.

2. Dostupnost zboží:

Pokud je Vámi vybraný produkt skladem, snažíme se jej expedovat co nejrychleji – ideálně ještě v den objednávky, abyste zásilku obdrželi co nejdříve. Pokud zboží skladem není, nezoufejte a objednávku vytvořte i tak. Obvykle zboží naskladníme během 2–4 dnů a co nejdříve Vám jej odešleme.

V případě jakéhokoli problému s naskladněním Vás budeme kontaktovat a ve většině případů jsme schopni nabídnout vhodnou alternativu. Pokud se chcete předem informovat o dostupnosti konkrétního zboží, neváhejte nás kontaktovat.

3. Výběr dopravy a platby:

V košíku zvolte způsob dopravy. Zboží obvykle zasíláme kurýrní přímo na Vaši adresu. Některé druhy zboží doručujeme na paletách. Objednávky zpravidla balíme a odesíláme tentýž den nebo nejpozději následující pracovní den. Cena dopravy se vypočítá automaticky. 

Zboží si samozřejmě můžete vyzvednout také osobně na některé z našich prodejen. Jejich adresy najdete v sekci Prodejny. Osobní vyzvednutí je zdarma. Na prodejně lze nakoupit i bez předchozí online objednávky. 

Můžete si vybrat z široké nabídky platebních metod: online platba kartou (prostřednictvím platební brány GoPay, Apple Pay nebo Google Pay), online bankovní převod nebo klasický bankovní převod. Pokud si objednávku vyzvedáváte osobně, lze ji uhradit hotovně nebo kartou při převzetí na prodejně. Vybrané druhy zboží je nutné hradit předem (např. trávníkové koberce). To se ale vždy dozvíte v detailu daného zboží nebo v procesu objednávání.

Pro více informací navštivte sekci Doprava a platba.

4. Odeslání objednávky:

Vyplňte fakturační a dodací údaje a potvrďte objednávku. Pokud máte slevový kód, zadejte jej do pole „Slevový kupón / Dárkový šek“ úplně dole v košíku. Poté postupujte podle pokynů platebního terminálu nebo vyčkejte na instrukce k platbě převodem, které Vám přijdou e-mailem. 

Ohledně zpracování a odeslání objednávky zákazníka průběžně informujeme. Pokud budete mít ke své objednávce dotaz, obraťte se na nás

Jak vrátit nebo reklamovat zakoupené zboží?

Vážíme si Vaší důvěry a přejeme si, abyste byli se svým nákupem maximálně spokojeni. Pokud však z nějakého důvodu spokojeni nejste, nabízíme možnost vrácení objednávky nebo výměny zboží za podmínek uvedených níže.

  1. Odstoupení od kupní smlouvy (zákonné podmínky)

V souladu s § 1829 občanského zákoníku máte právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.

  • Odstoupení je nutné provést písemně (např. e-mailem) nebo prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy, který si můžete stáhnout zde.
  • Zboží musí být zasláno zpět nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení.
  • Kupní cena bude vrácena nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží (nebo prokázání jeho odeslání).
  • Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

  

  1. Vrácení nerozbaleného a nepoužitého zboží nad rámec zákonné lhůty

Chápeme, že někdy může být potřeba více času na rozhodnutí. Proto Vám nabízíme možnost vrácení zboží nad rámec zákonné lhůty:

  • Nerozbalené a nepoužité zboží lze vrátit do 30 dnů od převzetí.
  • Zboží musí být v původním obalu, nepoškozené, bez známek použití a kompletní.
  • Po kontrole zboží Vám vrátíme plnou kupní cenu.
  • Náklady na dopravu zpět hradí zákazník.

   

  1. Výměna zboží

Nabízíme možnost výměny zboží, pokud jste si vybrali nevhodně.

  • Nerozbalené a nepoužité zboží lze vyměnit za jiné do 90 dnů od převzetí.
  • Zboží musí být ve 100% stavu, bez známek otevření či použití.
  • Výměnu lze provést za jiný výrobek stejné nebo vyšší hodnoty (doplatek je možný).
  • Náklady na zaslání zboží zpět k nám i případné nové odeslání hradí zákazník.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NjdkNmFiMz