» Vrácení a reklamace zboží
Jak vrátit nebo reklamovat zakoupené zboží?

Vážíme si Vaší důvěry a přejeme si, abyste byli se svým nákupem maximálně spokojeni. Pokud však z nějakého důvodu spokojeni nejste, nabízíme možnost vrácení objednávky nebo výměny zboží za podmínek uvedených níže.

  1. Odstoupení od kupní smlouvy (zákonné podmínky)

V souladu s § 1829 občanského zákoníku máte právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.

  • Odstoupení je nutné provést písemně (např. e-mailem) nebo prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy, který si můžete stáhnout zde.
  • Zboží musí být zasláno zpět nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení.
  • Kupní cena bude vrácena nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží (nebo prokázání jeho odeslání).
  • Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

  

  1. Vrácení nerozbaleného a nepoužitého zboží nad rámec zákonné lhůty

Chápeme, že někdy může být potřeba více času na rozhodnutí. Proto Vám nabízíme možnost vrácení zboží nad rámec zákonné lhůty:

  • Nerozbalené a nepoužité zboží lze vrátit do 30 dnů od převzetí.
  • Zboží musí být v původním obalu, nepoškozené, bez známek použití a kompletní.
  • Po kontrole zboží Vám vrátíme plnou kupní cenu.
  • Náklady na dopravu zpět hradí zákazník.

   

  1. Výměna zboží

Nabízíme možnost výměny zboží, pokud jste si vybrali nevhodně.

  • Nerozbalené a nepoužité zboží lze vyměnit za jiné do 90 dnů od převzetí.
  • Zboží musí být ve 100% stavu, bez známek otevření či použití.
  • Výměnu lze provést za jiný výrobek stejné nebo vyšší hodnoty (doplatek je možný).
  • Náklady na zaslání zboží zpět k nám i případné nové odeslání hradí zákazník.
NGVjZjM